Specialist trezorerie și contabilitate – București
Experiență minim 5 ani pe un post similar.
Studii: superioare economice
Locaţie: București
Activitatea principală vizează arii de trezorerie, cash flow management, analiză contabilă.
Responsabilități principale:
- Verifică corectitudinea înregistrărilor documentelor contabile efectuate;
- Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum și respectarea termenelor de introducere;
- Realizează și monitorizeaza cash flow zilnic/lunar/anual pentru companiile din grup;
- Oferă suport/ realizează plățile companiei;
- Participă la operațiunile de inventariere a patrimoniului;
- Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
- Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
- Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente, entități, management, Consiliul de Administrație, acționari;
- Raportează șefului direct stadiul executării responsabilităților, abaterile semnalate și măsurile corective adoptate;
- Se deplasează la diverse instituții sau la sediul partenerilor dacă este cazul;
- Oferă suport la:
- stabilirea procedurilor de calculație a costurilor;
- monitorizarea procesului de calculație a costurilor pentru a remedia erorile;
- îmbunătățirea permanentă a sistemul de calculație astfel încăt să sprijine procesul decizional;
Competențe
- Cunoștințe foarte bune de legislație financiar-contabilă și de trezorerie;
- Cunoștințe avansate de operare PC si MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Cunoștințe software ERP (Charisma) reprezintă un avantaj;
- ACCA în curs reprezintă un avantaj;
- Abilități de gestionare a sarcinilor multiple și muncă în echipă;
- Abilități de comunicare, spirit de inițativă, flexibilitate;
- Abilități de planificare și organizare pentru a atinge obiectivele în termenul stabilit și la standardul de calitate solicitat;
- Abilități de comunicare, managementul timpului și rezistență la stres;
- Fluent în limba engleză (scris si vorbit).
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Tichete de masă
- Alte beneficii conform CCM
Department: Eplus România
Project Location(s): București
Education: superioare economice
Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să ne transmiteți CV-ul la următoarea adresă de e-mail:
recrutare@eplusromania.ro, telefon 0723.119.014
în intervalul orar 9:00- 17:30