Specialist trezorerie și contabilitate – București

Experiență minim 5 ani pe un post similar.

Studii: superioare economice

Locaţie: București

Activitatea principală vizează arii de trezorerie, cash flow management, analiză contabilă.

Responsabilități principale:

  • Verifică corectitudinea înregistrărilor documentelor contabile efectuate;
  • Urmărește acuratețea datelor introduse în sistemul informatic precum și respectarea termenelor de introducere;
  • Realizează și monitorizeaza cash flow zilnic/lunar/anual pentru companiile din grup;
  • Oferă suport/ realizează plățile companiei;
  • Participă la operațiunile de inventariere a patrimoniului;
  • Se implică în realizarea analizelor solicitate de management referitoare la factorii de influență asupra liniilor de business;
  • Participă la întocmirea raportărilor financiare lunare, trimestriale, semestriale și anuale, pe baza situațiilor financiare și a indicatorilor operaționali;
  • Susține furnizarea rapoartelor financiare solicitate de către celelalte departamente, entități, management, Consiliul de Administrație, acționari;
  • Raportează șefului direct stadiul executării responsabilităților, abaterile semnalate și măsurile corective adoptate;
  • Se deplasează la diverse instituții sau la sediul partenerilor dacă este cazul;
  • Oferă suport la:
    • stabilirea procedurilor de calculație a costurilor;
    • monitorizarea procesului de calculație a costurilor pentru a remedia erorile;
    • îmbunătățirea permanentă a sistemul de calculație astfel încăt să sprijine procesul decizional;

Competențe

  • Cunoștințe foarte bune de legislație financiar-contabilă și de trezorerie;
  • Cunoștințe avansate de operare PC si MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Cunoștințe software ERP (Charisma) reprezintă un avantaj;
  • ACCA în curs reprezintă un avantaj;
  • Abilități de gestionare a sarcinilor multiple și muncă în echipă;
  • Abilități de comunicare, spirit de inițativă, flexibilitate;
  • Abilități de planificare și organizare pentru a atinge obiectivele în termenul stabilit și la standardul de calitate solicitat;
  • Abilități de comunicare, managementul timpului și rezistență la stres;
  • Fluent în limba engleză (scris si vorbit).

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv;
  • Tichete de masă
  • Alte beneficii conform CCM
Department: Eplus România
Project Location(s): București
Education: superioare economice

Dacă doriți să faceți parte din echipa noastră, vă rugăm să ne transmiteți CV-ul la următoarea adresă de e-mail:

recrutare@eplusromania.ro,  telefon 0723.119.014

în intervalul orar 9:00- 17:30